neděle 4. ledna 2015

Winter Nails #1


Dneska vám představím svoje Winter Nails. Nebylo to nic těžkého, zabralo to asi 15 minut a co si budem, zvládne to i naprostý amatér. Nechala jsem se inspirovat počasím venku. Jelikož začalo sněžit, tak jsem si na nehtech udělala sněhovou vánici. Proto tečky na nehtech nemusí mít přesný kulatý tvar, ale můžou být i v podobě válců, čárek a podobně.



Pro tvorbu jsem si vybrala tři laky: průhledný a bílý značky Norma a modrý z HM. Nejdříve jsem vytvořila modrý podklad, který jsem poté ještě přetřela průhledným lakem pro zpevnění. Pak už jsem jenom udělala jakési zvláštní puntíky v bílé barvě a poté ještě jednou zafixovala průhledným lakem. To je celé. Musím říct, ze každému doporučuji, protože to je takové legrační a spoustu lidí to pobaví.

Tady už jen přidávám fotky z tvoření:





Žádné komentáře:

Okomentovat