pondělí 5. ledna 2015

My balet time #1


Ahoj, všechny zdravím. Dneska jsem si připravila článek o svém oblíbeném koníčku. Konkrétně o tanci. A ještě konkrétněji o  baletu. K vánocům jsem totiž pod stromečkem našla baletní střevíčky, neboli špičky. Pane bože, děkuji za ně! Jsou naprosto dokonalý! Abych  se přiznala, tak na špičkách jsem do te doby skoro neuměla, ne, že by tomu bylo teď nějak jinak. Každopádně to zkouším.



Takže, abych vám to celé upřesnila. Dnes mě totiž napadlo, ze bych mohla udělat sérii článků 'My balet time', kde bych vám ukazovala pokroky na mé baletní scéně. Jou. Přesně tak. Zároveň by to byla i jakási výzva pro mě.



Začneme teda prvním, dalo by se říct dílem. Mým asi největším pokrokem je jen to, ze se na špičkách udržím déle než deset sekund. Já vim, dobrý co? Každopádně už zkouším i nějaký ty točky, ale je to děsně těžký. A teda strašlivě mě bolí chodidla. Nečekaně. Ale ne, fakt, čekala jsem, že ta bolest bude menší, ale je to docela mazec. Každopádně je to i způsobený tím, ze zatím ty špičky nemám prošláplý, jak jsou nový.

Nakonec si teda jen zadám cíle, které bych chtěla splnit do příště. Rozhodně bych se chtěla alespoň náznakem naučit piruetu na místě, na jakýkoli noze. A ještě jeden úkol a tím jsou taneční, baletní pozice,male chtěla bych se je naučit na těch špičkách. Popravde , jsem na sebe taky hrozně zvědavá, no, uvidíme. Takže, mějte se krásně a užívejte zimy!



Žádné komentáře:

Okomentovat