čtvrtek 29. ledna 2015

Liberec shopping #2

Ahoj lidi. Po dlouhé době přicházím zase s dlouho slibovaným článkem ''shopping'' a doufám že se vám bude líbit. Ano nakupovat jsem byla už před dvěma týdny ale nějak jsem se furt nedonutila něco napsat a znáte to, nechci psát článek když nemám náladu. Mimo jiné jsem se tento haul rozhodla spojit ještě s nákupem voňavky, kterou jsem objednávala přes internet. Tak jdeme na to.

Šedé kalhoty z Camei

Kalhoty jsem si teda koupila v obchůdku Camei. Jsou velikosti 34, což je teda XS. Kalhoty nemají poklopec ani ZIP. To jediné mi na nich vadí, protože nejsou moc elastické, tak se celkem z těžka oblékají a svlékají. Ale protože se mi na první pohled zalibily a perfektně mi seděly, tak jsem si je koupila. Stály 249,- Kč. 

Modré tričko z Croppu

Tričko pochází z obchodu Cropp, což je jeden z mých nejoblíbenějších obchodů a ani tentokrát mě nezklamal. Tričko je takový čuprácký, takový na pohodu. Je strašně pohodlné a na pravé straně má fake zip. Je velikosti 32-XXS a stálo božských 69,-kč.
Celkově jsem z nákupu byla zklamaná, protože jsem čekala, že si vyberu vice věcí, ale musím zase říct, že z obou úlovků mám radost. Nicméně to nic nemění na tom že to bylo bezva.

Voňavka od adidas

S voňavkou jsem nad míru spokojená. Má takovou  dívčí vůni ale rozhodně se nehodí na dámu. Je taková sportovně holčičí. Kupovala jsem ji přes net asi za 128,- Kč, protože v drogerii jsem ji viděla i za 300,- Kč a to už je celkem rozdíl. Navíc má vážně pěkný design. Mohu jí jenom doporučit.
Tímto bych to asi ukončila, doufám, že se vám článek líbil. S radostí příjmu SR. Mějte SD krásně, ahoj!

Žádné komentáře:

Okomentovat