úterý 6. ledna 2015

January Nails #2

Dneska jsem si připravila menší dalo by se říct tutoriál neboli ukázku na mých nehtech. Opět mě napadla jakási série článků. Článek o nehtech bych přidávala každý měsíc a podle měsíce bych udělala tvorbu na nehtech tématicky. Prvním tedy měsícem je leden a tedy 'January Nails'. Bavte se.


Nejdříve jsem musela vybrat téma a co jiného než sníh? Tak jsem určila vločky na každý nehet. Jako pozadí jsem zvolila tmavě vinovo-červenou barvu, která připomíná noční nebe. Tak tedy se z vloček staly zároveň hvězdy. To celkem i sedí, neboť většinou v zimě jsou hvězdy vidět nádherně.

Potřebovala jsem jenom dva laky a špendlík na vločko-hvězdy. Lak na pozadí od RIMMEL LONDEN a pak jsem ještě potřebovala průhledný a ten je od NAIL SYSTEM.


Nejdříve jsem tedy nanesla vrstvu tmavého laku na pozadí a poté špendlíkem jsem udělala vločky, vyryla jsem je. Doporučuji tvar vyrýt hned po nalakovani, nečekat, než lak uschne. Pak už jsem to jen celé zafixovala průhledným lakem a bylo hotovo.


No tak doufám, že se článek líbil. Opět podotýkám, že je to hrozně moc lehké, na nic těžšího teď nemám čas. Pro příště se ho snad najde trochu víc. Nicméně užívejte si života a mějte se krásně!


Žádné komentáře:

Okomentovat