sobota 3. ledna 2015

Prague Shopping #1

Nakupy v Praze? Proč ne. Na Silvestr jsem jela do prahy a při téhle příležitosti jsem se rozhodla pro menší nákupy, protože už jsem par věci opravdu nutně potřebovala. A jak říkám, nákupy byly opravdu menší, ale zase dost užitečné. Nakupovala jsem se svoji kamarádkou, která v Praze bydlí. Takže to bylo maximálně užitý.

Jak už jsem psala, bylo to moc užitý, tak mě dokonce napadlo, ze bych udělala článek o celém dnu, a,ale nakonec to shrnu jen do shopping. Tak jdeme na to.



Nakupovat jsme šly do Palladia, které je suprovy, ale řekněme, že mi celkem hodně vadí jeho nepřehlednost. Například  WC je jen v dolním patře. Jako cože? To si dělají srandu ne? Já vím že to je takhle postavený kvůli výdělku, aby člověk musel projít celou budovu než si konečně dojde na záchod, ale řeknu vám, že mě to teda jenom prudí.

No nic. Jako první jsme navštívily DM, kde jsem si toho nakoupila nejvíc a jinému obchodu jsme už neudělaly takovou tržbu jako téhle drogerii. Takže co jsem si tam vlastně koupila?

Cat's Eyes Liner od Miss Sporty, což jen normální fixa na linky na oči. Včera jsem ji už vyzkoušela a nemám žádné stížnosti, vydržela celou noc. Stála asi 70,- Kč. Což je, teda alespoň podle mého hodně dobrá cena. Pak jsem si koupila tužku na oči , kajal pencil od Esence v odstínu 01 Black, testy černém. A jsem s ni spokojená stejně jako s linkovačkou. Ta teda byla za skvělou cenu, asi za 20,- Kč.



Dale jsem si koupila paletku stínů na oči-Studio Colour Quattro Eye Shadow. Paletka obsahuje čtyři odstíny, takovou béžovou, hnědou, do šeda a tmavě hnědou. Stíny jsou hodně intenzivní a jsou opravdu dobré. Paletka je od Miss Sporty a stála asi 120,Kč.
 

Poté jsem si koupila pudr Mattifying compact powder od Essence odstínu  02. Musím říct, ze je opravdu dobrý, ale teda příště si koupim spíše odstín 01, protože tohle je opravdu trochu tmavý a co si budem, zima je tady a odpálení z léta je vážně pryč. Stál teda 85,-Kč, což je fakt dobrá, nebo průměrná cena. A navíc má pěkný desing, ne, že by na tom záleželo.

A nakonec teda něco mimo kosmetiku. Potom, co jsme opustily DM, jsme prošly snad celé palladium, ale prostě se mi nic nelíbilo. No a teda pak jsme šly do Tally Weil, kde jsem si koupila šedivé tričko s nápisem "Sorry for partying" a ozdobnými krajkovyma rukávkama. Tričko je velikosti XXS (což teda nechápu, taková miniatura). A stálo 199,- Kč.


Takže tohle by bylo z mého nakupování asi všechno. Doufám, ze se vám článek líbil a snad vám když tak pomohl při vybírání kosmetiky. Nicméně mám naplánováno spoustu dalších článků, tak snad se všechno povede. Přeji krásný konec vánoc!


Žádné komentáře:

Okomentovat