neděle 25. ledna 2015

Šalek kávy aneb dárky a jiné věci #1

Je chladný nedělní večer. Jediné co zahřívá mé promrzlé tělo je horká káva značky tchibo. Ano. Moc dobrá káva. Obláčky páry unikající z hrníčku, stoupají vzhůru a rosí lehce okna. Já přitom přemýšlím, jak nejlépe předat myšlenku mým , téměř žádným čtenářům. A pak to zjistím. Žádnou myšlenku nemám. Prostě vám chci jenom ukázat, co jsem dostala od kamarádky a co právě čtu.



Nejprve bych se vám chtěla pochlubit, že čtu Hru o trůny. Ačkoli jsem velkým fanouškem seriálu a nemůžu se dočkat dubna, kdy začne vycházet další série, tak jsem si řekla, že si přečtu všechny díly. Musím teda říct, že kniha je ještě lepší než natočená forma příběhu a doufám, že se dozvim i něco nového. Nicméně osobně doporučuji knihu, tak i seriál.

Dále bych vám chtěla ukázat náušnice , které jsem dostala od kamarádky. Ty mi udělaly úplně největší radost. Sama náušnice sbírám a říkám, že náušnic není nikdy dost. Na fotce asi nerozpoznáte jaký tvar mají, ale jedná se o zlaté a černé srdíčka.

Tak se s vama pro změnu loučím a přeji krásný týden. Snad  nějak konečně stihnu ten shopping a během týdne očekávejte MBT a taky snad stihnu tu recenzi na tu voňavku. Tak áhoj!!

Žádné komentáře:

Okomentovat