sobota 3. ledna 2015

Každý někde začínal

V dnešní době mít blog? Není nic originálního, vždyť ho má téměř každý. Ale znáte to, potřebuji se prostě někomu vypsat a komu jinému, než někomu, kdo mi nevidí do očí? To je přeci nejlehčí možnost. Dát zpověď někomu, kdo vás ani nezná, ale může vás soudit. A ano, můžete mě soudit, můžete se vám líbit, co píšu a ani se vám to líbit nemusí. Píšu to, co cítím, to, co prožívám a nejen to. Kromě toho tady najdete i nějaké články shopping nebo beauty. Prostě to, co mě zrovna doprovází v mém životě!

Taky vím, že prosadit se mezi bloggery nebude vůbec lehké. Protože s dnešní konkurencí je to opravdu složité. Ale proč je brát jako konkurenci? Vůbec! Naopak, je to inspirace, moc ráda si pročítám blogy jiných. Povím vám na rovinu, že počítám s tím, že můj blog z počátku bude číst minimálně lidí, ale co. Každý přece někde začínal. I známá spisovatelka J. Rowlingová! Takže šanci má každý! Je jen potřeba jí vzít za správný konec a využit ji!

1 komentář:

  1. Přesně tak. Navíc, vysoká návštěvnost není všechno.
    Já už vedu blog přes dva roky, a ze začátku ho vůbec nikdo nečetl. Ale teď? Teď mám v průměru u každého článku asi pět komentářů...

    OdpovědětVymazat